starofice50

petr kincl pkincl na synergy-vs.cz
Čtvrtek Březen 25 11:37:27 CET 1999

>nazdarek ludia
>mam nasledovny problem
>chcem si nainstalovat star office 50
>zaregistroval som sa na stardivision.com
>poslali mi serial number cca 30miestny
>ked si setup odomna pyta key
>zadam ten ktory mi poslali a nieje spravny vyzera to tak
>ako by mal byt kratsi lebo ked ho dopisem tak mi ani
>nesvieti tlacitko next. neviete kde je problem?
>
>diky
>henro
Klice jsou dva. Prvni klic Vam vygeneruji pri stahovani, ten je kratsi, ale je
v prime souvislosti se spravne zadanou email adresou. Druhy klic dostanete pri
online registraci po vyplneni formulare a odeslani do StarOffice. Ten je delsi
a je nutny pro neomezene fungovani SO. Overte si, ze Vase emailova adresa,
kterou zadavate je stejna, jakou jste pouzil pri stahovani.
S pozdravem
Petr Kincl