bootovani z nakopirovaneho disku

jaroslav.lukes na k-net.cz jaroslav.lukes na k-net.cz
Čtvrtek Březen 25 11:34:26 CET 1999

Hi all,

mam RH 5.1 a DUMP RH 5.2 s nejakou aplikaci (vcetne celeho systemu).
Potrebuji shodit RH51 a nahradit ho tim DUMPem z Restore.

Jsou mozne dve alternativy:

1. na jednom disku jsou dve partitions (mimo jine), jedna je / a druha je treba
/softix
Zmena bootovaciho flagu nepomohla - po zapisu vylitne s chybou "ReRead table failed
w. error 16: Decvice or resource busy.

2. mam fyzicky dva disky, jeden RH51 a druhy ktery byl namapovany jako /softix
RH51 odstranim ---- a jak mam tedy zprovoznit ten puvodni /softix aby byl jako /
????????????

Mnohe diky za odpoved

---
Moje platforma je DOS/Win/NT. S Linuxem jsem zacal - no dalo by se to jeste pocitat v
hodinach pokud nepocitam doby instalaci a reinstalaci.

Linux je fajn. Jenom je treba mu porozumet, asi jako zenske. A to je nekdy verte mi
ukol nadlidsky.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications