Spatny superblok

Jindrich Sarson sarsonj na alpha.inf.upol.cz
Čtvrtek Březen 25 12:14:46 CET 1999

Dobry den,

  asi pred tydnem jsem delal cosi s partisnama a vypada to, ze se mi
porusila cast linuxove partisny. Lilo mi prestalo fungovat, i presto, ze
jsem ho znovu preinstaloval ale co je horsi, e2fsck hlasi vadny superblok
a odmita cokoliv opravit. Zkousel jsem snad vsechny parametry, ale vzdy
jsem se dozvedel jen ze: mam e2fsck spustit s parametrem -b neco, kde neco
melo byt cislo (pocitam ze adresa zalozniho superbloku). Nepomohlo to.
Jinak jsem se dzvedel, ze velikost superbloku je jina nez velikost
patrisny a jestli chci Abort nebo pokracovat. Pokracovani stejnak
nepomohlo, nic neopravil.
  Poradi mi nekdo, co s tim, nechce se mi znova instalovat cely RedHat,
uz jsem to mel celkem schopne nakonfigurovany....

Diky,

Mej(te) se skwelle,
                 Jindrich Sarson

      .....Vsechno co je opravdu krasne, roste pomalu.....

* Domu:                            Koleje:                       *
*   Bc. Jindr~ich S~ars~on           Kolej S~meralova, pokoj 115 *
*   Hlavni' 210                      S~meralova 6                *
*   500 08 Hradec Kra'love'          Olomouc                     *
* Email: sarsonj na upol.cz           tel. domu: 049-5262493        *
* Web:   http://www.inf.upol.cz/~sarsonj                         *