Sendmail a SMS reminder

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Čtvrtek Březen 25 12:16:53 CET 1999

On Thu, 25 Mar 1999, Radek Andrs wrote:

> Protoze par uzivatelu pouziva svuj home
> pro upload na www a aby to na www bylo
> videt jsou tam nastavena prava cteni pro

Na to staci prava x na homedir pro others - cteni nejsou treba.

> dalsi lidi a sendmail takovy .forward
> implicitne nespusti.

> A jeste jinak - pak by si ti uzivatele
> mohli ten .forward upravovat a nasli by

Ja myslel ze to chcete - aby jste to nemusel delat kazdemu rucne sam.

> se jiste i sikulove, kteri by toho
> zneuzili.

Jestli myslite 'sikulove' sami uzivatele, tak to ted stejne muzou.
A pokud myslite nekdo jiny pres WWW , tak viz vyse. Prece v domacim
adresari mam i postu a nechci aby se mi tam nekdo koukal pres WWW.
Nebyva obvykle WWW v public_html pod homedir ?