Fetchmail problem - co je to za jednotku 'octet'

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Březen 25 13:33:46 CET 1999

David Kuzela wrote:
: pri konfiguraci fetchmailu (chodi mi posledni dobou moc spamu :-( jsem
: narazil na jednotku (velikosti mailu) octet. Pomoci pokusu (telnet na
: pop3 server), jsem zjistil, ze zprava, ktera je nahlasena (timto serverem)
: jako "740 octets" ma po ulozeni v mailboxu cca 753 bajtu. Mezi obojim
: "merenim" pribyla do zpravy jeste hlavicka citajici cca 130 znaku.

	octet je bajt. Ten rozdil muze byt treba v konverzi CRLF<->LF,
v pridavani Received hlavicek fetchmailem a podobne.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //