wu-ver beta 18

Jan Derfinak ja na demax.sk
Čtvrtek Březen 25 15:21:45 CET 1999

On Thu, 25 Mar 1999, Jan Satko wrote:

> podla mna ked je vonku exploit. nikde nie je zarucene, ze ta chyba je
> prava a ze funguje a ze sa da zneuzit. ja davam upgrady alebo degrady az
> ked mam istotu ze je to chybne. neviem ako ostatni.

Hmm... Mam to chapat tak, ze upgradujes az ked to niekto
nabura, napriek tomu, ze tuto chybu oznamilo niekolko "autorit" cez
bezpecnost? Mohol by si tu poslat zopar tvojich IP adries, snad sa tu najdu
dobri ludia, ktori ti pomozu s upgradom (rootkit, ...)?

					jano

PS: Ked som dnes rano, cital tvoj oznam o wu-ftpd v sanet-op, preliezol som
niekolko miest so security alertami, kym mi doslo, ze je to takmer 2 mesiace
stare. :(

--
----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones