S3Trio3D a RedHat 5.2

Pavol Calfa palo na elektra.drp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Březen 25 17:00:40 CET 1999

Zdravim,

	mam 4MGb AGP videokartu S3Trio3D, na jej chipset-e su napisane okrem
inych aj  nasledujuce  udaje:
			86C365
			9850
			C46572
	a mam nainstalovany RedHat 5.2 s X servermi XF86_S3 a XF86_VGA16.
Skusal som nakonfigurovat X Windows pomocou Xconfigurator-a:
	typ karty: S3Trio32 (generic)
	RAMDAC:	   S3DAC (generic)
Instalacia prebehne nekorektne a X server sa nespusti. Zrusi vsetky gr.
mody. Pri pokuse o nakonfigurovanie pomocou XF86Setup (zmazal som
povodny /etc/X11/XF86Config) to skoncilo neuspesnym spustenim X servera s
hlaskou:
	X errno.... Can't connect to server (momentalne si uz presne
nepamatam ako to je, ale nieco v tomto zmysle...).

	Viete mi poradit ako nakonfigurovat danu kartu?

Pripadne mate niekto skusenosti s AGP VideoExcel Trident 9750 a RedHat5.2?

	Vdaka.

Palo Calfa