Problem s GNOME

Zuber Martin zuber na kotr23.ost.skoda.cz
Pátek Březen 26 06:03:17 CET 1999

> Mam GNOME verze 0.28 z RH 5.1 z CP a po jeho spusteni nikde nevidim zahlavi
> oken. Misto toho se mi okna prilepi k hornimu okraji. Ma s tim nekdo take
> problemy a jak to resit?

Mozna to bude tim, ze ten GNOME neni window manager a tudiz Vam chybi dekorace
oken. Z vlastni zkusenosti vim, ze napr. verze 0.99 po spusteni gnome-session si
pustila icewm (ktery jsem si pred tim nainstaloval). Spolupracovat by to melo s
Enlightenmentem, FVWM2 (nekde tam je gnome.fvwm2rc), icewm. Udajne s GNOMEm je
ochotnej spolupracovat i WindowMaker.

							Martin Zuber