Ruzne Netscapy padaji na RH5.2 pri Jave na Bus error

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pátek Březen 26 09:08:40 CET 1999

Dobrý den,

Oldrich Sapak wrote:

> Vazeni kolegove,
>
>      Uz drive mi sem tam nejaky netscape pri interpretaci nejake stranky
> spadl na Bus error. Nyni mame ale aplikaci, ktera je hodne postavena
> na Jave a ta pada na 100%. Uz jsem nasel vhodny browser na Solarisu,
> kolegovi na Debianu to pry taky funguje, ale mne pod RH5.2 to pada stale.
> Vyzkousel jsem ruzne verze Netscape (4.08, 4.5, pro libc5 , glibc ..).
> Je to vazane na Xserver pod RH5.2 (XFree86-SVGA-3.3.3.1-1), nebot
> browser pusteny na Solarisu (Sparcstation) a presentovany na Linuxu
> [...]
Mám taky kombinaci RH + SVGA server a taky mi Netscape padá na Javě.
Musel jsem si ji zakázat... JavaScript ale funguje... Co s tím jsem
zatím nezkoumal.

Zdraví
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72