Ruzne Netscapy padaji na RH5.2 pri Jave na Bus error

Petr Stanek snek na penguin.cz
Pátek Březen 26 10:53:05 CET 1999

David Šauer wrote:

>     Jan> Mám taky kombinaci RH + SVGA server a taky mi Netscape padá na Javě.
>     Jan> Musel jsem si ji zakázat... JavaScript ale funguje... Co s tím jsem
>     Jan> zatím nezkoumal.
>
> Problem byl s fonty, myslim, ze staci odstranit z Netscape.ad odkazy
> na fonty, jejiz jmeno obsahuje '-sun-' ... ale radeji se podivejte do
> archivu konference.

Problem je banalni. Pokud pouzivate locales a mate nastaveno narodni
prostredi, tak Netscape velice casto a pravidelne na Jave zhuci.

Staci dat do startovaciho scriptu

unset LC_ALL=cs
unset LANG=cs

Po teto uprave je na 99,9% nepadajici :-)

Snek
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz     tel.: 069/6656 318
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz