Hledam pomoc pri instalaci RH 5.1

Josef Lípa jol na atlas.cz
Pátek Březen 26 12:45:20 CET 1999

Dobry den pratele,

obracim se na tuto konferenci s prosbou o pomoc. Trochu jsem koketoval s
Linuxem uz drive. Ted ho chci doma nainstalovat, neco se naucit...
Koupil jse s knihou i instalaci RH 5.1. Mam s ni vsak neskonale potize. Vzdy
skonci pri formatovani (nahodne, nekdy swap, nekdy pri
Linux partition) chybou. Bud signal 11 nebo "nknod() selhal: no such file or
directory, po enter jeste an error ocured during step "install system".
Myslel jsem, ze je to CD, protoze vypadalo, ze sviti porad.,
Ale zkouisel jsem i jine CD  mech. a je to stejne. Prohlizel jsem na inetu
HW compatibility, zda se vse OK, nevim. Nesetkal jste se nekdo s necim
takovyn, resp.  muze mi nekdo poradit, kde je chyba ??. Nemam moznosti
travit cas brouzdanim po inetu,  jestli je problem v HW ??
Popr., to by bylo nej.. neni nekdo s okoli Plzne ochoten mi pomoci osobne ?
Ja z okoli nikoho neznam. Dekuji.

HW: CPU IDT C6 200 (mel by byt podporovan, ale nevim if pri instalaci)
MB FIC P2002, 32MB RAM, HD Seagate 6.5, ATI Expert Rage PRO
(mel by byt OK)
CD Vertos 2x  jako master na 2.IDE (pozn. pri boot jsem zkousel davat
hdb=none, hdc=cdrom), zvukovka BTL ess 1688

Diky moc za rady.   Josef jol na atlas.cz   (OK1FWD na OK0PAD)