kopie CD na HP SS 8100i

Martin Kavalec xkavm04 na sorry.vse.cz
Pátek Březen 26 12:29:30 CET 1999

Dalibor Kania wrote:

> Je IDE (resp. ATAPI).
> Kolega souhlasi, takze asi budu muset kompilovat jadro..
> Ach jo....
> Je opravdu nutno vyhodit ATAPI CD mechaniky?? Bude potom dostupna ke cteni??
> (a jak)

Zrovna vcera jsem to resil. (na kernelu 2.2.4)
Pro vypalovani je opravdu potreba pouzit ide-scsi emulaci
(aspon podle CD-Writing HOWTO).

Je potreba mit v kernelu podporu pro SCSI, Generic SCSI, IDE-SCSI
EMULATION
SCSI CD-ROM (mam vse jako moduly a vypada to ze to bude fungovat. Totiz,
tu vypalovacku jsem jeste nepripojil, ale normalni (ne-RW) ATAPI CD-ROM
to najde
a funguje (pri modprobe ide-scsi ji to najde a je dostupna pres
/dev/scd0;
je to BTC 40x)

Taky jsem si nebyl jist, jak to bude s tou ne-RW mechanikou
a proto jsem nechal v kernelu podporu pro IDE CD jako modul.
Takze, pokud unloadnu ide-scsi, sr_mod, loadnu ide-cd, tak mechanika
je jako ATAPI, pokud pouziju ide-scsi, je jako SCSI.

Zdravim
Martin