CD Joliet a velka/mala pismena

marasan na thepentagon.com marasan na thepentagon.com
Pátek Březen 26 14:24:31 CET 1999

>                        CD Joliet a velka/mala pismena
>
>   From: rebel na atrey.karlin.mff.cuni.cz (Michal Svec)
>   Reply to: Michal Svec
>   Date: 26 Mar 1999 11:17:40 +0100
>   Newsgroups:
>          cz.comp.linux
>   Followup to: newsgroup(s)
>

>Ahoj
>
>Mam dojem, ze funguje Joliet vzhledem k ISO stejne jako VFAT k FAT. Tj.
>pokud ma zaznam s dlouhym jmenem, pouzije ten, jinak pouzije kratke jmeno?
>
>Kdyz totiz namountim CDcko s Joliet, tak nektere soubory maji spravne mala
> [...]

To je chyba, je to vypaleny RedRockem (mkisofs) a v Linuxu to vypada normalne,
 ale W9* to orezou na 32 znaku a neco este zvetsi a napisou VELKYMI. Doporucuju
pouzit na Jolieta mkhybrid, ten ho umi, ale stane se mi nekdy, ze CD pak de cist  jenom v Linuxu.

No nic si to vyzkousejte sami

Zatim, Marek Cermak