app-defaults & xrdb

Michal Batko xbatko na fi.muni.cz
Pátek Březen 26 18:11:34 CET 1999

> Je to popisane v knihe X Window - programovanie aplikacii od Grady.
> (Bohuzial si nemozem spomenut na meno autora a aj nazov je len z pamati,
> takze sa moze mierne lisit.)
Jo a taky v man X a pod. ale neni tam vsechno.

> Okrem toho to moze zavisiet aj od konfiguracie. Ja mam napriklad:
> /etc/X11/xinit/xinitrc:
To jsem samozrejme kontroloval, ale tam neni nic. Navic prikaz "xrdb
-quesry *" nevypsal nic, coz by udelal pri pouziti xrdb.

> Dalej moze mat kazdy uzivatel definovanu svoj vlastny xsession subor, v
> ktorom moze nacitavat resource (napriklad z ~/.Xdefaults)
No vlastni xsession ten uzivatel nema.
Pes byl zakopany prave v tom $HOME/.Xdefaults. On ho totiz vzdy  nacita
primo X server, aniz by se mu to muselo nejak rikat.
V manu o nem nikde ani zminka :((

|       Michal Batko      | http://www.fi.muni.cz/~xbatko |
| known as MIB the Spider |   mailto:xbatko na fi.muni.cz    |
|  To get my pgp key, send mail with Subject: get-pgp-key |