Mozilla M3: Jak obelstit browser, aby pouzil cache?

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Pátek Březen 26 18:07:47 CET 1999

Zdravim,

nedavno jsem si stahnul M3 (build Mozilly), ktery bohuzel nepodporuje
proxy cache, coz je pro me bohuzel nutnost. Existuje nejaky zpusob, jak
"presunout" veskere dotazy na port 80 na proxy? Vzpominam, si, ze kdyz
jsem konfiguroval maskaradu, narazil jsem nekde na popis transparentni
proxy, coz by mohlo by to co hledam, ale bohuzel jsem onu zminku jiz
nenasel.
Nasmeroval by me nekdo spravnym smerem?

Predem dekuji
--