Jak pozna midnight commander ze terminal je cernobily (terminfo)

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Sobota Březen 27 00:24:59 CET 1999

On Fri, Mar 26, 1999 at 08:19:09AM +0100, Šputa Richard wrote:
> Ale mne zajim jestli tuto informaci nezjistuje i z terminfo databaze.
> Delam totiz termcap a terminfo databaze a konkretne u xtermu mi to
> nedetekuje barevny terminal

Vypada to ze ano: pokud si nastavim na svem debianu TERM=linux-m, chodi mi
mc cernobile. Rozdil mezi linux a linux-m je v capabilitach colors a
pairs - viz infocmp -d linux linux-m

Kdysi jsem mel nastaveny mono terminal jako default, abych to nemusel
explicitne rikat aplikacim, ale pak me to omrzelo, protoze telnet a ssh
prenaseji hodnotu TERM na vzdaleny system a cernobila konzole se jmenuje
vsude jinak (linux-m, linux-mono, vt100...)

--
                           home: kubitovi na mbox.[lantanet.]cz
Marek Kubita               http://kubitovi.lantanet.cz/