Linux-Mandrake 5.3

Jindra Vavruska jindra na vavruska.cz
Neděle Březen 28 08:06:49 CEST 1999

S mesicnim zpozdenim jsem nasel tento dotaz.

Mam Mandrake 5.2. Podle vseho se 5.3 lisi jenom pribundlovanou verzi KDE (1.1)
a nejakych knihoven. Cestina nechodila ani nahodou, v X jsem pouzil jiz
nekolikrat (RH5.1, RH5.2) osvedceny lokalizacni balik na zprovozneni
Xkb XFree86/3.2 ze serveru ftp.freebsd.cz, pote je celkem bez problemu.

Jinak me Mandrake moc neuchvatil, je to "prevleceny RedHat". Nenasel jsem v cem
je "innovative" -- asi jsem se spatne koukal...

-JV

--
Jindra Vavruska (OK1FOU)
Linux is good for me