CD-ROM "multisession"

Michal Batko xbatko na fi.muni.cz
Neděle Březen 28 09:54:55 CEST 1999

Preji hezky den,

Zajimalo by me, jestli se da mount-nout i jina session CD, ktere nebylo
vypalene jako multisession. Jde mi o to, ze kdyz se pokazi vypalovane CD a
pak se tam jeste "dohraji" nejaka data, tak je samozrejme videt jen ta
prvni varka. Wir98 se mezi takovymi session pry umi prepinat.
Mozna by to slo nejak se specifikovanim superbloku, ale podle manu
parametr sb v iso9660 neni. Bohuzel momentalne nemam po ruce zadne takove
cdecko, takze nemuzu experimentovat, a kazit nove se mi nechce :))

|       Michal Batko      | http://www.fi.muni.cz/~xbatko |
| known as MIB the Spider |   mailto:xbatko na fi.muni.cz    |
|  To get my pgp key, send mail with Subject: get-pgp-key |