Panika jadra 2.2.4 & zniceny disk

Michal Ludvig mic na logix.cz
Neděle Březen 28 14:45:01 CEST 1999

Dobry den,
vcera jsem si pekne nabehnul, kdyz jsem chtel upgradovat jadro na routeru
z 2.0.36 na 2.2.4(zejmena kvuli  NAT). Po nabootovani to zhruba behem
2 minut zhucelo takovym zpusobem, ze to neprezil disk - chybel prvni
superblok, e2fsck oznamil, ze root dir neni adresar (!) a soubory z /,
/etc a /dev prisly o sva jmena (e2fsck je nahazel do /lost+found pouze pod
cislem inodu). Nastesti stromy pod /usr, /home, /var ... zustaly vicemene
v poradku (i kdyz se jmenovaly /lost+found/#228723/michal misto
/home/michal, ale diky alespon za to.)
Vsechno se to stalo, kdyz jsem pracoval s NFS (mozna to byla nahoda, mozna
to kvuli tomu NFS ani nebylo).

Stalo se neco podobneho jeste nekomu, nebo jsem proste mel smulu?

Michal Ludvig