fonty ttf

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Březen 29 11:22:48 CEST 1999

Dne 29. 3. 1999 Miroslav BENES napsal:

> Spustil. Dokonce jsem se zkusil pripojit telnetem - a slo to. Jak by
> slo jeste jinak overit, jestli to zije ?
>
> Ktere sitove veci jsou na to potreba v jadre ? Kdysi jsem uplne
> vypnul veskere sitove nastaveni a nesly mi ani Xka. Ale to bylo driv.
> Ted uz samotne Xka bez toho fontserveru slapou.

Rekl bych, ze bude nejaky renonc v konfiguraci kernelu, protoze chyba 101,
kterou vam xserver vyhodil znamena "Network unreachable". Ale na druhou
stranu me celkem mate to, ze jste se telnetem na onen port dostal. Ted me
tak napada, nechybi vam nahodou v /etc/hosts radek, definujici loopback?

127.0.0.1               localhost.localdomain   localhost

S pozdravem