printcap LPRng a sitove tiskarny

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Pondělí Březen 29 14:32:44 CEST 1999

Dne Po, 29 březen 1999 jste napsal(a):
>Mohl byste mi nekdo poradit, jak nadefinovat sitovou tiskarnu?
>Toto jsem mel v klasickem LPD
>ljasc:\
>        :lp=/dev/null:\
>        :sd=/var/spool/lpd/ljasc:\
>        :sh:\
>        :mx#0:\
>        :if=/usr/local/bin/fljasc
>
>a filtr to tam posila.
>
>Kdyz to same udelam v LPRng
>pri tisku
>lpr -Pljasc soubor
>dostanu hlasku
>job ... transfer to ljasc na localhost failed

Tohle hlasi LPRing pri spatnych pravech adresare pro spool

Ja mam to mam asi takhle
#Ljet 6L na pocitaci u Marty K. simuluje IBM pro tech
smb-maibm:\
        :sd=/var/spool/lpd/maibm:\
        :mx#0:\
        :sh:\
        :sf:\
        :lp=/dev/null:\
        :if=/var/spool/lpd/filters/maibm.filter:

a prava

drwx--S---   2 daemon   daemon       1024 březen 29 08:59 maibm

Jinak je na to v distribuci utilitka ktera ta overi spravnost prav a umi je
taky nastavit.

Dan