Problem s VistualHost v Apache

Jaroslav Pribyl Jaroslav.Pribyl na setuza.cz
Pondělí Březen 29 16:21:20 CEST 1999

   Preji pekne odpoledne,

mam takovy mensi problem s VirtualHost v Apache na RH 5.2 (2.0.36). Vytvoril
jsem nekolik virtualnich www a pri pokusu o pristup mi hlasi "You don't have
permission to access / on this server." Pouzil jsem tedy direktivu User, ale
pak mi hlasil httpd pri startu, ze nema suexec. Tak jsem si stahnul verzi
1.2.6-1 (novejsi sem nenasel). Ted uz to chybejici suexec nehlasi, ale
stenje to porad nefunguje. Je jiste, ze neco delam spatne, ale co?

Dekuji za pripadne popostrceni spravnym smerem

Priba