No more space on device (jako root vse OK)

Jakub Velimsky velimsky na karel.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 29 16:34:30 CEST 1999

>  uz to tu bolo niekolkokrat a ja si niesom isty, ci je to tak, ako sa
> pise... tych 5% (10%, kolko si das) je pre roota alebo pre reziu disku?
> (i-nodes atd...)

Odpovim takhle. Ja jsem ten rezervovany prostor zrusil, obcas dostanu
hlasku "no more space on device" at uz jako obycejny user, nebo jako root,
ale jeste jsem kvuli tomu nemusel rebootovat, nerku-li neco horsiho.
Vzdy stacilo procistit /tmp. Takze bych si tipnul, ze to bude proste
volne misto vyhrazene pro roota.

 |     Jakub VELIMSKY        |  velimsky na karel.troja.mff.cuni.cz  |
 | http://karel.troja.mff.cuni.cz/students/velimsky/velimsky.html |