Linux vs. FreeBSD

David Šauer davids na iol.cz
Pondělí Březen 29 18:20:22 CEST 1999

    Cejka> Takze problem bych hledal spis primo v jadre nebo v organizaci
    Cejka> "adresarova polozka je (nazev, i-uzel) a i-uzel je nekde uplne jinde..."
    Cejka> a nikoli v diskove organizaci adresare.

Nejake pokusy jsem s tim delal. Pokud vim, problem je asi opravdu v
prevodu jmeno->cislo_inode. Vlastni scandir() trvalo pro 10000 souboru
neco kolem 1s, ale pokud jsem nad kazdym souborem volal jeste stat(),
zvysovala se doba pruchodu na tech cca 30s.

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz (mime compatible)