rotacia syslogu

Pondělí Březen 29 19:44:43 CEST 1999

On Sun, 28 Mar 1999, Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

> vravel som, ze sa chcem crontabu v maximalnej miere vyhnut .., logovanych
> udajov je dost vela a aj nejaky delay po polnoci je dolezity ..

Strasne by mne zajimalo, k cemu je tak strasne dulezite, aby to bylo
rozstrihnute presne o pulnoci. :)

Nicmene pokud to musi byt OPRAVDU UPLNE PRESNE, co takhle to rotovat
priblizne a odrotovane soubory pretridit, aby byly rozdeleny spravne? :)

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"