rm -rf

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Pondělí Březen 29 19:40:56 CEST 1999

Michal Krause wrote:

> Obnovit smazane soubory lze (treba pomoci midnight commandera), ale bohuzel
> se pri smazani nezvratne zrusi jmeno souboru, takze ho pak vidite jenom pod
> cislem inodu. Nezbyva pak nez hledat soubor treba podle velikosti.

To neni pravda - ty inody s nazvy souboru na disku zustanou a daji
se dohledat a podle toho soubory zpetne pojmenovat - je to dosti
drsna prace - ale pokud nechce ztrati neco duleziteho i se jmeny
tak se to da za par hodin zmaknout - treba na to nekdy napisu GUI
(mam na to par utilitek - jo je dobre pouzivat 2.1.X kernely a  vyse
ty alespon nemazou extension bloky a clovek se nemusi spolehat
na to, ze soubor bude na disku ulozeny nefragmentovane)

--
 Software doesn't appear by magic in Debian - it takes volunteer effort
   Zdenek Kabelac    http://www.fi.muni.cz/~kabi/   kabi na fi.muni.cz