LC_ALL=cs vs. strftime()

Vladimir Michl Vladimir.Michl na upol.cz
Pondělí Březen 29 21:48:26 CEST 1999

Zakkr <zakkr na zf.jcu.cz> writes:

>  Zdar,
>
>  chci se zeptat jaky je rozdil pouziji-li pri LC_ALL="cs":
>
> 	strftime( ...... "%b", ......);
> 	strftime( ...... "%B", ......);
>
>  Zajimalo by mne zmeni-li se to nebo je to "konecne reseni". Je mi to celkem
> jedno, jako programator se zaridim (i kdyz napr. autor 'ls' to neudelal - a
> pracuje nekdo na tom, aby to udelal? - on drive zaznel nazor, ze takoveto
> programy jsou spatne a je je treba opravit a protoze je to uz delsi cas tak
> se ptam kolik toho odpurci trech pismenek opravili ?),
>
> Jen mne mate to "abbreviated month name" v manualu.

> [...]

V oficialnich distribucich glibc-2.0.x je verze cs_CZ, ktera zkratky nema.
V glibc-2.1.x by ale jiz mela byt nova verze cs_CZ, ktera zkratky ma.
Ten novy soubor cs_CZ lze take stahnout z http://www.inf.upol.cz/~michlv/catalogs
nebo ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/localization/locales/...

Pokud se nekomu pouzite zkratky nelibi, pak je v cs_CZ jeste nekolik variant,
ktere lze odkomentovat.

						Vladimir Michl

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Address: U nove skoly 292        Tel: +420/68/5391545             *
*           Velky Tynec                      068/5391545             *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *