HW - Zalohovani 10 GB

Michal Hajek hajek na nspuh.cz
Úterý Březen 30 07:41:06 CEST 1999

Robert Dobozy wrote:
> Ako kompromis medzi cenou/vykonom/zabezpecenim doporucujem DAT DDS-3.
> Zvlada to 12/24GB. Ja tak zalohujem 18GB databazu a vcelku svizne a bez
> problemov.
> Ak mate vela penazi tak mozete skusit DLT 20/40 alebo 35/70 ale tam sa
> ceny mechanik pohybuju okolo 100 kKc/kSk.

Pouzivame HP DAT mechaniku (krome jinych) DDS3 s paskama DDS3, a funguje to bezvadne. Podminkou
avsem je (asi u vsech paskovych mechanik) casto pouzivat cistici pasku.

MH
¨
PS: ale stejne to neni nic prijemneho, vedet, ze vsechna data na disku jsou v hajzlu a jedine, co
mate, jsou zalohy na paskach; znam to buhuzel velmi dobre ;-)

Michal Hajek                   mailto:hajek na nspuh.cz
Sprava NIS                       http://www.nspuh.cz
NsP Uherske Hradiste          phone : voice +420 0632 529 204
Purkynova 365                         fax   +420 0632 551 014
686 68 Uherske Hradiste  Czech Republic     ICQ UIN: 14290832