Linux Journal - kde prodlouzit ?

Michal Kocer kocer na ipex.cz
Úterý Březen 30 08:28:44 CEST 1999

> Vazeni, zajimalo by me pomerne akutne, kde se da rychle prodlouzit
> predplatne LJ ?. Asi 2 roky jsem jej spokojene odebiral predplaceny u
> IPEXu, ale ti uz to nedelaji a nedavno mi prisla zadost o prodlouzeni
> predplatneho od SSC - ale varianty platby nejsou bohuzel pro nas
> pouzitelne (karty apod). Nerad bych o LJ prisel - ale nevim , jak
> pokracovat. Jake mate zkusenosti - a u koho to je levne a funkcni
> (soukrome an adresu nize)? Diky

Ja jsem podbnou situaci vyresil tak, ze jsem mailnul do LJ, ze mam zajem o
prodlouzeni na dalsi dva roky a ze jim do mesice poslu penize.
Oni mi poslali invoice.
Pote jsem se u sveho penezniho ustavu dozadoval zaplaceni na adresu
uvedenou na subscribtion invoice a muj penezni ustav me zadosti vyhovel a
tech $64  zaplatil vystavenim bankovniho seku u dcerine banky v USA
a zaslanim tohoto seku na adresu LJ. Tuto proceduru jsem podstoupil jiz
dvakrat a nemohu si stezovat, zejmena na pristup LJ.
Po celou dobu (nez prisel invoice, nez se provedla platba, etc)
cca dvou mesicu mi LJ chodil, lide z LJ se znazili mi vyhovet tak, aby mi
zadny LJ neunikl.

Hodne stesti

Michal Kocer