Antivir pro Linux ??

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Březen 30 14:48:07 CEST 1999

> Pravda. Blbe polozena otazka. Potrebuji kontrolovat tuny souboru lezicich na
> samba-fileserveru. resenim je nechavat pusteno PC s win a kontrolovat to
> jako namapovany disk. To vsam znamena dalsi nespolehlivy stroj na siti ...

lenze podla mna s tym linux nic nema. ta samba z toho linuxu robi akoze
normal dosovsku particiu. a aby linux kontroloval nieco s cim nema skoro
nic sa mi nevidi ako riesenie. windows si mapuje disk za vlastny. preto
nejake riesenie cez linux nevidim. iba ak by vazne bol antivir pod linux
co pozna aj dos :-)

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/