Jak pocestit GNU/Linux Debaian 2.1 Slink

Úterý Březen 30 17:22:53 CEST 1999

Petr Stanek napsal:
> Diky za URL na jiz hotovou vec. Jiste bych se take rad
> pripojil a otestoval jiz existujici balicky.
>
> Bohuzel jsem v sobotu na http://www.debian.cz/proj/
> pry "Seznam všech témat" nasel jen odkaz na nic nerikajici
> "Počeštění Debian Linuxu" z 1998 kdy nebyl jeste Slink vypusten.
> http://www.debian.cz/proj/czdebhowto/
ale taky urcite   Miroslav Vaško - Poslovenčenie/počeštenie Debianu
:))
> No a diky tomu jsem zabil zcela zbytecne vikend laborovanim
> s pocestovanim at ztoho neco maji take ti druzi.
ale zase z toho vnikly zajimave odnety a opravy soucasnych baliku.

> Mozna by se mel "Seznam všech témat" take nekdy aktualizovat a
> vice propagovat deni na poli Debianu v CZ/SK.
?? Vzdyt se aktualizuje. Staci se podivat na datum u odkazu.

				Petr Cech
--
 /    mailto: cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz	|