VESA Refresh, Hercules MDA, Xy a kurzorove klavesy

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Úterý Březen 30 18:37:31 CEST 1999

Tue, Mar 30, 1999 ve 02:49:32PM +0200 Robert Vojta napsal:

|   vystavil jsem to na devil.mendelu.cz/vesafb, je to tam nekde dole, stranka
| vypada docela desne, ale nemam cas na nejake nesmysly jako HTML stranky, takze
| se omlouvam jestli to nekomu vadi

chtelo by to tam dat jeste FBDev taky pro glibc 2.1 -> zatim jsem je
nakopiroval na sve oblibene ftp://slunicko.mendelu.cz/pub/fb

milan
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
Hřešit z lásky - není hřích... Doufám, doufám...
                                         (Steven v Draculovi)