sndconfig (0.27) - je normalni, ze se "zboura"

Jindra Vavruska jindra na vavruska.cz
Středa Březen 31 06:31:51 CEST 1999

Ahoj,

sndconfig 0.27 se vzdycky zasekne pri detekci PnP karty a smaze drive pracne
vytvoreny isapnp.conf -- jeste ze mam zalohu :o]

Mam sice nejaky problem se zvukovkou (SB16 - nechodi), ale pnpdump chodi bez
problemu...

Kdyz poslu z jine konzole signal USR1 zaseklemu sndconfigu, ten se probere a
nabidne volbu parametru (io, dma, irq ...). Pote co si vyberu se zase zasekne.
Na dalsi USR1 asi udela core dump, ale nejspis jeste pred tim vypise "Do you
really want to see all 1780 possibilities (y/n)". Kdyz dam "yes" :-) vypise
obsah nejakeho adresare, tusim ze to je /usr/bin.

Kernel je 2.0.36-3 (rpm),  sndconfig 0.27-1 (rpm)

Neumim se hrabat v core dumpu, ale jestli to nekoho zajima, klidne ho zavalim
daty :)

Jestli jsem off topic, reknete mi a ja uz o tom nebudu psat.

--
Jindra Vavruska (OK1FOU)
Linux is good for me