Cestina a Netscape

dejf dejf na vorvan.sh.cvut.cz
Středa Březen 31 08:01:53 CEST 1999

Polasek Robert wrote:

> Mel jsem stejny problem po nainstalovani baliku cs-tools. V Preferences-
> Appearance-Fonts nebylo mozne nastavit 8859-2. Takova volba tam proste vubec
> nebyla. Vse se dalo do poradku po restartu ( u mne celeho linuxu, ale myslim si
>  ze staci restartovat X Windows). Az se povede ve fontech zadefinovat nastaveni
>  8859-2, pak prichazi na radu nastaveni defaultni kodove stranky.
> Tak jsem to delal doma a funguje to.

dela mi to samy....vubec neni mozna volba v preferences ISO 8859-2...(mam 4.07). a
tudiz nemam asi nainstalovano cesky fonty...sem zacatecnik, tudiz nevim jak je
doinstalit....
Dekuji za kazde podnetne navrhy
Mel bych tu tedy jeste vice problemu...a to se tyka zvukovky a grafiky:
1. grafiku mam ET4000 2MB a nemuzu xwiny rozchodit na 1024x768 16bpp...neco malo
jsem si precet v helpu o ty karte, ze to nejak nejde....ale moc tomu neverim,
protoze bych se hodne divil, ze ve NT by to slo a v linuxu ne.....rozchodil sem ji
f pohode 800x600, ale to je celkem mala vobrazofka, cili bych potreboval nutne to
vetsi rozliseni...
2. zvukofka SB64 PCI...vubec nevim jak ji mam rozchodit, protoze sem beginner, jak
sem psal....
Dejf