Instalace RedHat Linuxu z HDD

Josef Polach josef.polach na exmarket.cz
Středa Březen 31 08:08:32 CEST 1999

Zkousel jsem instalovat RedHat Linux ze souboru ztazenych
ftp://sunsite.mff.cuni.cz/OS/Linux/Dist/Redhat/redhat-5.2/i386/RedHat/.
Usporadal jsem je do stejne aresarove struktury, jak byly na serveru a
zkopiroval na
jednu z dosovskych partition disku. Ze dvou disket jsem spustil
instalaci,
pomoci Druid jsem vytvoril Linux native partition / a swap partition.
Zdroj instalacnich baliku jsem nastavil na dev/hda5 (kde byly) a
pocatecni adresar.
Instalacni program hlasil, ze tam pravdepodobne nejsou instalacni
soubory RedHat.
Zkousel jsem menit mala a velka pismena v adresari se zdrojovymi
soubory,
ale dostal jsem se nanejvys k nastavovani hesla, site, tiskarny, ...
Vetsinu nastaveni ale nebylo mozne provest. Dal jsem se nedostal.
Jak maji byt spravne nazvy adresaru s instalacnimi soubory?
Nemuze byt chyba jeste nekde jinde?
Dekuji za radu zacatecnikovi.

--
Josef Polách