Instalace RedHat Linuxu z HDD

Středa Březen 31 10:12:42 CEST 1999

On 31 Mar 99 at 8:08, Josef Polach wrote:

> Zkousel jsem instalovat RedHat Linux ze souboru ztazenych z
> ftp://sunsite.mff.cuni.cz/OS/Linux/Dist/Redhat/redhat-5.2/i386/RedHat
> /. Usporadal jsem je do stejne aresarove struktury, jak byly na
> serveru a zkopiroval na jednu z dosovskych partition disku. Ze dvou
> disket jsem spustil instalaci,
[...]

Ja jsem to nikdy nezkousel, ale zly jazykove tvrdi, ze to z nejde z
FAT32 partition. Reseni:

a) sehnat CD
b) vystavit si ty instalacky na blizky FTP server (i Wokenni - je
   na to spousta udelatek i pro W'95) - to urcite funguje,
   jen se nesmi moc dlouho vybirat balicky...
c) odhalit problem, opravit instalacky, poslat patch :-)

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution