Kompilace Bind 8.2

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Středa Březen 31 10:26:52 CEST 1999

>Zdravim,
>
>podarilo se nekomu zkompilovat Binda 8.2 na libc systemu? Me se to
nepovedlo,
>prestoze s 8.1.2 jsem potize nemel. Chyb bylo povicero (napriklad
redefinice
>struktur). Zrovna Binda se mi rucne upravovat nechce a hlavne by me nejdriv
>zajimalo, jestli je neco shnileho u mne nebo v Bindu.
>
>S pozdravem

Me se povedlo prelozit BIND 8.2 na na Redhat 5.2 (a taky 4.2), ale musel
jsem provest nasledujici:

 - upravit soubor:  src/port/linux/include/port_after_h
    na zacatek souboru vepsat tyto dva radky:
     #define HAS_INET6_STRUCTS
     #define in6_addr in_addr6

- nainstalovat balik flex (jinak bude hlasena chyba - nenalezena knihovna
fl)

Zdravi
D. Toman