patchovani binarek

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Středa Březen 31 10:20:17 CEST 1999

Z jistých důvodů potřebuji způsobem diff --> disketa --> patch opatchovávat i
složky obsahující i binární soubory.

Použité příkazy tedy vypadaly následovně:
diff orig-dir new-dir -acrN --binary >~/$zaplata
patch -Ep0 --binary < ~/$zaplata

Vypadalo to, že všechno fungovalo tak, jak bylo zamýšleno, až do včerejška.
Včera se mi totiž vytvořil diff, ale při následném patchování hlásil, že někde
nepochodil. Jediné, co mne napadá je, že patch má omezenou velikost toho, co
bere jako jednen řádek (který v případě binárního souboru může být docela
dlouhý). Nesetkal se někdo s něčím podobným?

diffutils-2.7-11
patch-2.5-4

Slávek.