ANNOUNCE: Seminář Prudká'99 (II.)

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Středa Březen 31 11:29:27 CEST 1999

Wed, Mar 31, 1999 ve 07:42:37AM +0200 Jan Marek napsal:
| Dobrý den,

| A není to fíčura, aby vás nikdo nespamoval?

Hm. Tak to se omlouvam za mateni. Nejak jsem si zvykl, ze tato feature se
dela srozumitelne nekdo<at>neco, to X me tam trochu vzalo. Ale budiz.
Omlouvam se za mateni.

milan
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
Hřešit z lásky - není hřích... Doufám, doufám...
                                         (Steven v Draculovi)