SB16 problem

Robert Vojta penguin na mendelu.cz
Středa Březen 31 12:09:00 CEST 1999

> dostala se mi do ruky zvukovka SB16 Vibra PnP. na
> webu jsem si precetl, ze s ni je vse v pohode,
> proto me docela prekvapila hlaska
> SB16: BAD OR MISSING 16 BIT DMA CHANNEL
> predem se omlouvam, jestli jde o trivku, ale jde o
> moji prvni zvukovku.
> RedHat 5.2, jadro je 2.0.36-7 original RedHat
> diky za info

  zrejme se jedna o zvukovku co si rika SB 16 VibraX PnP. mel sem ji taky a uz
ji nemam, je to totiz zvukovka ce nema! 16-bit DMA, tzn. ze prvni i to druhy
sou 8-bitovy ;-( tamanci predelali zase jednoho svaba a je to cele v kytkach,
melo by to s tim fungovat, akorat ze to bude psat takovouhle hlasku, aby to
bylo bez chybovych hlasek musi to byt Sound Blaster Pro ne SB16. Pokud byste
chtel zkusit ALSA tak to ani nezkousejte, protoze tam to taky jeste neni
podporovano.

  Zdravim

P.S. Co sem udelal ja? Dal nekomu jinemu a koupil Real SB 16 nebo nejakej taman
smejd. Skoda ze na krabici je znacka Creative Labs a je tam napsano SB16 ;-(

P.S.S. Kdyz si totiz nainstalujete Wira a podivate se tam, tak nemuzete zmenit
druhy DMA na vyssi cislo nez je 3, tzn. DMA[0-3] = 8bit, DMA[>3] = 16bit

Mendelova zemedelska a lesnicka univerzita, Brno, tel. 45132938,ICQ 27487409
Finger print: 980F48B68AC62FC2D670  32AC18B87BB2BBF4379F  http://www.pgp.cz/