/etc/usertty

petr kincl pkincl na synergy-vs.cz
Středa Březen 31 13:24:15 CEST 1999

Dobry den.
Chtel jsem trochu experimentovat s omezenim prihlasovani na jednotlive konzoly
pro uzivatele. V man login je popsano nastaveni souboru /etc/usertty, ktery
jsem vytvoril podle navodu (viz dole), ale i presto mi dovoli prihlasit se s
timto uzivatelem odkudkoli. Pokus jsem provedl zmeny v souboru /etc/securetty,
tak se pro roota projevily okamzite. Pouzivam RH 5.2. Nemuze byt chyba v man
strance, ze se ted jmenuje soubor jinak? Jeden dotaz bokem, ktery je ale
obdobny. Nedari se mi prinutit uzivatele root, aby se prihlasil pres telnet.
Je to vubec mozne dosahnout?
Dekuji za inspiraci.

/etc/usertty
USERS