Gtk, Gdk a programovani v X

Vojta Filip vojta na kolej.mff.cuni.cz
Středa Březen 31 13:22:01 CEST 1999

Daniel Skarda wrote:

>  V pripade GtkPreview se o to (podle me derave pameti) starat nemusis, pokud bys
>  pouzil DrawingAreu & spol (vis testrgb.c) tak imho bys musel zpracovat nektere
>  gtk signaly a kreslit sam...

musim chytat expose_event.
Jenom mi jeste neni zcela jasne, jak to pracuje s barvama - v true a
high color je to v pohode, ale co kdyz mam jinou barevnou hloubku? Musim
pak pouzivat jine funkce nebo by si gdk_draw_rgb_image() melo poradit
nejak samo? Kdyz jsem to pustil v bpp 8 tak to kreslilo uplne zmrsene
barvy.

  Vojta