printcap LPRng a sitove tiskarny

Jan Derfinak ja na demax.sk
Středa Březen 31 14:02:28 CEST 1999

On Mon, 29 Mar 1999, Dan Ohnesorg, admin of POWER wrote:

> napr: lp=raw na hpdirect[%port]

> Jenze ten filtr nebude fugovat, na to jsou nejake bounce fronty a na

> Jsem z toho uz docela mrzuty, pokud nekdo uspel, byl bych vdecen za
> konfiguraky. A pokud nekdo tusi, jak udelat frontu public, takze tisknout

napriklad takto:

deskjet:\
        :sd=/var/spool/lpd/deskjet:\
        :mx#0:\
        :sh:\
        :if=/var/spool/lpd/deskjet/dj:\
        :lp=deskjet na server.domena.sk:\
        :bq=lp na stanica_s_pripojenou_tlaciarnov.domena.sk:

Tlaci sa na sietovu tlaciaren uvedenu na serveri. Ten prezenie subor if
filtrom (ten sa snazi detekovat typ suboru a podla toho generovat subor,
ktoremu tlaciaren rozumie) a posiela sa na stanicu, ktora uz subor nijak
neupravuje a priamo ho tlaci. Logickejsie by asi bolo, keby sa subor posielal
na stanicu neupraveny cez 'rp' a ta by si ho spracovala, ale:
1. Na servery sa mi to lepsie udrzuje.
2. Stanica ma iba miniaturnu instalaciu linuxu (je to vlastne
   teminal/xterminal).
3. Stanica ma nedostatocny procesorovy vykon a mnozstvo virtualnej pamate na
   spracovanie velkych suborov.

					jano

--
----- I can't get no satisfaction -----