/etc/usertty

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Středa Březen 31 16:58:42 CEST 1999

On 31 Mar 1999, petr kincl wrote:

> Chtel jsem trochu experimentovat s omezenim prihlasovani na jednotlive konzoly
> pro uzivatele. V man login je popsano nastaveni souboru /etc/usertty, ktery
> jsem vytvoril podle navodu (viz dole), ale i presto mi dovoli prihlasit se s
> timto uzivatelem odkudkoli. Pokus jsem provedl zmeny v souboru /etc/securetty,
> tak se pro roota projevily okamzite. Pouzivam RH 5.2. Nemuze byt chyba v man

Oneee,

v RH je login spraveny cez PAM. Do /etc/pam.d/login pridat riadok:

account    required     /lib/security/pam_access.so

A v subore /etc/security/access.conf uz nakonfigurovat
Podobne sa to da spravit s modulom pam_time a time.conf.

Zaujimave, ze v dokumentacii o tomto module niet ani slova, resp. v
updatovom pam-0.64-4 nie je uplne ziadna dokumentacia..

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /