VESA Refresh, Hercules MDA, Xy a kurzorove klavesy & modmapy ve fb

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Středa Březen 31 23:08:04 CEST 1999

Wed, Mar 31, 1999 ve 12:09:58PM +0200 Robert Vojta napsal:

|   frekvence ale jde i na jinejch, treba moje Savage3D (S3)

fbset si prece hraje s framebufferem, ktery je na hardwarovym cipu
nezavisly. Protoze jinak by byl fb k nicemu. Ja ho totiz pouzivam prave tam,
kde jeste neexistuje nativni Xserver (Savage3D, Trio3D apod.)

Hey - nemate nekdo Xmodmapu pro FBDev, kde by fungovalo PgDn a PgUp a taky
Backspace a Delete, ale aby tam taky jela cestina ????

Ja nic takoveho funkcniho nemuzu najit a nechci si tvorit vlastni.

milan
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
Hřešit z lásky - není hřích... Doufám, doufám...
                                         (Steven v Draculovi)