mp3 do wav

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Neděle Květen 2 06:26:35 CEST 1999

>chtel bych se zeptat, jestli jde dekomprimovat mp3 soubory do wavu.

    Samozrejme, stejne jak jde mp3 prehravat, je mozne jej zpetne ulozit na
disk.

>Pokud to delam napriklad l3dec ziskam soubory *.wav, ale pokud je
>chci pooci cdrecord vypalit, tak to proste nejde.

    Nevim, co dela l3dec za dekomprimaci, ale IMHO zalezi ciste na SW, ktery
to dekomprimuje. Osobne doporucuju WinApm, ktery skvele dekomprimuje a je po
teto strance pomerne rychly... - udajne stejne moznosti + unix veci ma mit
nova verze X-Amp... - o tom jsem zatim jen slysel, netestoval jsem, protoze
me ceka statnice a ted na to nemam cas....
    Pokud je vysledny WAV PCM 44 kHz stereo, (mozna i mono), nevidim duvod,
proc by pomoci bezneho vypalovaciho SW (napr. Easy CD Creator) a vypalovacky
nesel vypalit...

>Nekde jsem slysel, ze po dekomprimovani z mp3 to uz neni skutecny
>wav.

    Jak uz jsem rekl, zalezi na SW, WAV je to skytecny, ale jeho kvalita se
rovna kvalite MP3 => nedostanete puvodni original, ktery nekdo z CD grabnul
a pak teprve ztratovou kompresi pri urcitem prsychoakustickem modelu
zkomprimoval...

>Mohl by mi nekdo poradit?

    Jekolik dalsi info klidne u me...

Pavel Janousek (PaJaSoft)                         FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz