RED HAT 5.2

Vaclav Blaha vblaha na iol.cz
Neděle Květen 2 12:55:05 CEST 1999

tomas.vondra na iol.cz wrote:

> Ahoj ve spolek,
>    mam tu palene CD Red Hat 5.2, ale mam s nim dva problemy.
>
> 1.  Pri instalaci to vzdycky zkolabuje ve chvili, kdy to hleda CD.
> Zustane modra obrazovka, nic to nenapise, a zustane to viset.
> Zkousel jsem to i u kamose, kterej ma uplne jinej hw, a taky mu to
> neslo, takze v hw to asi nebude.

Mozna je to tim, ze to cd je vypalene s jinym filesystemem, resp.
extension. Bylo by dobre zmacknout Alt-Fneco, najit logovaci konzoli a
podivat se, co hezkeho to pise

> 2. Pri instalaci verze 5.1 (z jineho CD) to sice projde pres CD, ale
> nakonec kdyz se ma zapsat LILO do MBR, tak to nejde. Proste to
> napise, ze MBR je nepristupnej, a hotovo. Virus warning v BIOSu
> mam vypnuty, takze tim by to snad bejt nemelo.

Tak tady opravdu nevim. Dobre by bylo zkusit do MBR zapsat nejak jinak,
treba to trochu repartitionovat. Na tom disku nejaka linuxova partition
byla nebo byla vytvorena behem instalace (treba jen zmenou typu)? Kdyz
jo (jako vytvorena) a proslo to, znamena to, ze do MBR lze zapisovat.

v.b.

--
Black windows of paint / I scratch with my nails / I see others just
like me / why do they not try to escape?