Samba - logon scripts

Radek kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Pondělí Květen 3 09:49:06 CEST 1999

Preji prijemny den

> Mam tohce celkem dobre reseno. Neco jsem zdedil po svem predchudci a neco
> dodelal. Mam dva scripty, preexec a postexec. Preexec mi vyneruje bat
soubor
> podle jmena uzivatele, v okamziku pristupu PS na sambu saba prece vi
> username a hostname z PC co se hlasi, a tam je normalne:
>
> echo off
> set client=prog18t
> set user=u10221

Co jsou toto za hodnoty?? kde se vzaly?

> set server=smbsrv
> call netlogon.bat ---- toto je ten logonscript
>
> a v smb.conf je: logon script = %m.bat
>
> root preexec = /usr0/samba-root/shares/netlogon/preexec '%m' '%U' '%L'
> root postexec = /usr0/samba-root/shares/netlogon/postexec '%m' '%U' '%L'
>
> Vhodnou upravu preexec se daji delat kouzla. Postexec vygenerovany bat
> smaze.
>
> Priba

Dekuji, zacinam tusit jak asi na to. Je ale pondeli a mene nez 10 hod.
Prosim tedy o konkretnejsi vysvetleni
Co presne je obsahem scriptu preexec, co postexec, jak
mate nastaven v smb.conf logon script =

Dekuji
Radek Kohout
Radek.Kohout na op-profashion.cz

At vstanu kdy vstanu, nevzbouzim se pred desatou.