Problemy s Code Crusaderem

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Květen 3 13:02:58 CEST 1999

Zdravim,

zacal jsem pouzivat Code Crusader 2.0 a jsem s nim celkem spokojeny. Az na
dve vady:

a) pokud oznacim URL v Navigatoru, CC mi ho odmitne vlozit s hlaskou
Clipboard is empty. Pokud ho vlozim treba do xtermu a znovu v nem vyberu, uz
to jde

b) kdyz jedno okno neco provadi s druhym, to druhe se vzdy posune o nekolik
pixelu dolu. Napriklad dam hledani, vyhledavaci dialog zmeni pozici kurzoru
na vyskyt hledaneho retezce a okno se zdrojakem poskoci o kus dolu. Nez
prohledam cely text, odskace mi mimo obrazovku :(
Ve FAQ se sice pise, ze je na vine window manager a ze to lze obejit pomoci
funkce Save Window Size, ale me to nepomohlo (pouzivam Window Maker).

Oba problemy nejsou nijak kriticke, ale zato dost otravne, nemel by nekdo
nejake reseni, jak se jich zbavit?

Diky

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison