Root-disketa

Michal Kurka Michal.Kurka na pvt.cz
Pondělí Květen 3 18:11:58 CEST 1999

Dobry den.

    Mam instalovany RH 5.2 a snazim se vytvorit si vlastni root-disketu.

Postupoval jsem podle Bootdisk-HOWTO. Kdyz pak bootuji z diskety, kterou

jsem vytvoril pri instalaci, zvolim variantu "rescue". Po natahnuti

jadra jsem pozadan o root-disketu. Po nacteni root-diskety mi INIT

oznami: Id "1" respawning too fast: disabled for 5 minutes. A to same
pro Id "2". V HOWTO se pise, ze tato situace nastane, kdyz 'getty' nebo
'login' skonci hned po startu a abych si zkontroloval /etc/inittab. V
nem zda se, je vse v poradku, tak nevim:

id:2:initdefault:
si::sysinit:/etc/rc
ca::ctrlaltdel:/sbin/shutdown -t3 -r now
1:2345:respawn:/sbin/mingetty tty1
2:23:respawn:/sbin/mingetty tty2

/sbin je link na /bin a v nem je mingetty

Setkal jste se nekdo s timto problemem? Dekuji za napady.
	Zdravi

--

Michal Kurka